torsdag 18 mars 2010

Bröst

Jag gick uppför Drottninggatan i dag - på Drottninggatan 68 låg en affär som tydligen sålde precis vad jag behöver. Jag kände hur andhämtningen ökade och blodet pulserade när jag gick in på affären "Bröst Center City". Jag hade huvudet fullt av tankat på hur mina händer kunde få spela med ett par schyssta kvinnobröst som bara var mina; när jag ville, hur jag ville, var jag ville.

Tänk vilken lycka om de kunde ha ett par bröst som var lika härliga som min tjejs - då kunde hon inte längre köra det där Lysistrate-köret och använda dem som ett argument mot de delar av min karaktär som hon av oförklarliga skäl har problem med. Dessutom behövde jag ju då inte längre vara säker på att vi var på samma våglängd (den våglängd som lyst med sin frånvaro sedan förra istiden och som väl i bäste fall skulle komma på samma nivå när vi når 134 000 000 000 personer vilket ska ske snart; det vill säga om bara 290 år enligt några välinformerade självutnämnda "Befolkningsexperter" på DN-Debatt).

Men enligt expediten på affären var man tvungen att redan ha ett par kvinnobröst för att kunna köpa kvinnobröst. Snacka moment 22.

För att inte tala om könsdiskriminering - ett klart fall för JämO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar